Petites Editorials / Pequeñas Editoriales header image 4

'itineráncies / itineráncias'

Taller / Taller



taller

Taller ‘Ser o no ser. Editor per un dia’

L’últim dia de l’exposició “Petits Editors. Grans Llibres” s’organitza un taller per a pares i nens. L’activitat es planteja com una experiència lúdica al voltant del món de l’edició. En primer lloc s’explicaran de manera senzilla i comprensible el treball d’un editor: des de la selecció d’autors i escrits fins a la definició d’un preu i un mercat, passant per les decisions de disseny del llibre i la redacció d’un títol. Després es passarà a la part pràctica, on cada participant al taller podrà realitzar un llibre propi. El taller inclou una sèrie de materials amb els quals els participants podran treballar de forma totalment manual.

Dissabte 23 de gener, 11:00 h. Fòrum del FAD

Inscripcions:
-Preu del taller: 3 € (participants majors de 12 anys i adults acompanyants dels menors de 12 anys). Feu clic aquí per inscriure-us.

-Socis del FAD: gratuït (cal que envïin un correu electrònic amb nom, cognom, num. de soci i telf. de contacte a socis@fad.cat)

-Aforament limitat a 50 persones. Recordeu: els menors de 12 anys han d’anar acompanyats d’un adult.

Taller ‘Ser o no ser. Editor por un dia’

El último día de la exposición “Pequeños Editores. Grandes Libros “se organiza un taller para padres y niños. La actividad se plantea como una experiencia lúdica en torno al mundo de la edición. En primer lugar se explicarán de manera sencilla y comprensible el trabajo de un editor: desde la selección de autores y escritos hasta la definición de un precio y un mercado, pasando por las decisiones de diseño del libro y la redacción de un título. Luego se pasará a la parte práctica, donde cada participante en el taller podrá realizar un libro propio. El taller incluye una serie de materiales con los que los participantes podran trabajar de forma totalmente manual.

Sábado 23 de enero, 11:00 h. Fòrum del FAD

Inscripciones:
-Precio del taller: 3 € (participantes mayores de 12 años y adultos acompañantes de los menores de 12 años). Haz clic aquí para inscribirse

-Socios del FAD: gratuito (es necesario que envíen un correo electrónico con nombre, apellido, num. de socio y telf. De contacto a socis@fad.cat)

-Aforo limitado a 50 personas. Recuerda: los menores de 12 años deben ir acompañados de un adulto.

Organitza / Organiza: FAD
Amb el suport del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya.
Con el apoyo del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya.



Visita guiada / Visita guiada



visita-guiada

Coincidint amb els últims dies de l’exposició “Petits editors, grans llibres” s’organitza una visita guiada per descobrir de primera mà els diversos títols que formen part de la mostra i conèixer les particularitats de les 101 editorials convidades. Rosa Llop, comissària del projecte, explicarà als visitants tots els detalls d’aquests petits grans editors.

Dijous 21 de gener. 18:30 h. Sala d’exposicions del FAD.


Coincidiendo con los últimos días de la exposición “Pequeños editores, grandes libros” se organiza una visita guiada para descubrir de primera mano los diversos títulos que forman parte de la muestra y conocer las particularidades de las 101 editoriales invitadas. Rosa Llop, comisaria del proyecto, se encargará de guiar a los asistentes a través de este recorrido.

Jueves 21 de enero. 18:30 h. Sala de exposiciones del FAD.



< Tornar / Volver