Adbusters és una fundació de mitjans de comunicació creada al Canadà l’any 1989 per Kalle Lasn i Bill Schmalz. La seva plataforma principal és una revista finançada pels seus lectors, lliure de publicitat i distribuïda per tot el món, amb tirades de fins a 120.000 exemplars. Alguns dels seus col·laboradors són Franco Bifo Berardi, David Graeber, Michael Hardt, Chris Hedges, Bill McKibben i Slavoj Žižek, entre d’altres. Han llançat una sèrie de campanyes internacionals les més notòries de les quals són «El dia de no comprar res», «La setmana d’apagar la TV» i «Ocupem Wall Street». La revista és cèlebre per l’ús de «subvertanuncis», en els quals parodien anuncis i corporacions i en fan broma, en un intent de hackejar la narrativa comercial i obrir un espai de discussió sobre temes reals que ens importen en aquest moment: canvi climàtic, consumisme, domini de les corporacions i mercat financer.
És investigador cultural i professor universitari. Investiga sobre la producció cultural contemporània, l’economia política de la cultura, els memes i el paper de la cultura en processos de transformació.