Inici > Noticies > L'estudi Clase, creador de la gràfica del FADfest

L'estudi Clase, creador de la gràfica del FADfest

 

Enguany, l’estudi Clase de Barcelona s’ha encarregat de redefinir el branding i la gràfica del FADfest, donant lloc a un sistema de gran potència visual i perdurable en el temps.

Si heu rebut algun newsletter del FADfest, heu participat en alguna de les seves activitats o simplement us heu topat amb alguna banderola pel carrer, al metro amb algun Mupi o a Facebook amb algun post, no us haurà passat desapercebuda la nova gràfica de l’última edició del FADfest, creada per l’estudi barcelonès Clase.

L’objectiu del canvi era revisar el branding i la comunicació de la marca FADfest per establir una nova base més sòlida i visualment reconeixible per a públics més amplis; una identitat que pogués beure de la del FAD i sumés a la mateixa.

La identitat del FADfest compta amb alguns condicionants que defineixen els objectius del canvi: és un esdeveniment anual i, per tant, no es fàcil la retenció de la marca per part del gran públic. A més, no compta amb un pressupost de comunicació elevat, cosa que tampoc ajuda a una difusió massiva de l’esdeveniment. És per això que l’evolució ha estat cap a una identitat molt visual y fàcil de retenir, capaç alhora d’evolucionar any rere any.

Llegiu l'article complet...

Enviant...
El correu electrònic s'ha enviat correctament