Arriba una nova edició entorn a l’univers del Packaging, que parlarà de la innovació en els materials, sostenibilitat i altres aspectes del disseny de producte

ADI-FAD organitza una nova edició de “The Making Of” orientada a l’univers del packaging, disciplina que té per objectiu protegir alhora que aportar atributs al producte per diferenciar-se de la competència.

En aquesta ocasió, els tres productes escollits són un exemple per les grans dosis de creativitat, innovació en els materials, sostenibilitat, estratègia comunicativa i aplicació gràfica… descobrirem tres casos amb LoSiento, Magma Design i un projecte sorgit del Postgrau en Disseny de packaging gràfic i estructural d’Elisava.

T’esperem!

I have Nuts
Projecte realitzat dins el Postgrau en Disseny en packaging gràfic i estructural d’Elisava, en el mòdul d’Eco-Packaging
Dissenyat per Isabel Tabarini, Fernanda Madrigal i Nancy Nieto, tutoritzat per l’estudi Nutcreatives i Carlos Calahorra.

I Have Nuts” és una barreja de fruits secs ecològics pels atletes, que prenen una barreta alta en calories abans de l’entrenament i una barreta alta en proteïnes poc després que hagi acabat. La solució proposa un envasat dins de dos compartiments separats per a cada barreja. La seva mida de butxaca, fa que sigui perfecte per portar durant l’entrenament. L’envàs, realitzat amb material 100% reciclable, llueix una paleta de colors vibrants que aporta jovialitat i alegria per emfatitzar el doble significat darrere del nom de la marca.

El projecte ha estat guardonat al Pro Carton Young Designers Award 2016  i tot i ser un projecte acadèmic, té solucions i un enfocament que el fan plenament comercial i produïble.

Ponent: Isabel Tabarini


triticum

Línia de 6 packs per una selecció exclusiva de pans Triticum
Línia de packs engamada que segueixen la mateixa línia de disseny per varies referències de pa.
Disseny de l’estudi Lo Siento per Triticum

Desenvolupament de la marca i packaging per una àmplia gamma de pans per la fleca Barcelonina Triticum, fundada per Xevi Ramon. Està basat en una combinació de materials molt crus i del gremi del forner. La solució de disseny estructural proporciona una sensibilitat familiar, tradicional i pràctica, alhora unes qualitats distintives. La forma específica del producte permet que les caixes siguin totalment plegables. Un concepte intel·ligent que uneix els productes bàsics i l’artesania, i tracta l’elaboració del pa amb la mateixa reverència que a les coques i pastissos.

Ponents: Borja Martínez (Lo Siento) i Xevi Ramon, forner i fundador de Triticum

Disseny del sistema de tancament de l’envàs de cafè Marcilla
Clipatge innovador que millora la conservació de l’aroma del cafè, a més de la practicitat i comoditat d’ús
Disseny de l’estudi Magma Design

Magma Design ens presentarà el disseny del sistema de tancament de l’envàs de cafè Marcilla, un producte que segurament molts haureu utilitzat. Aquest envàs va incorporar un clipatge que va ser innovador dins del seu sector i que permet una millor conservació de l’aroma del producte, a més d’una millora en la practicitat i la comoditat d’ús. L’envàs de Marcilla és un exemple de com el disseny de producte pot millorar un envàs de gran consum augmentant la qualitat percebuda pel consumidor final.

Ponent: Toni Clariana, dissenyador i fundador de Magma Design

Data | 26 de octubre a las 19h
Ubicació | ELISAVA. Plaça de Joaquim Xirau, 4 Barcelona
Sala | Sala d’actes
Confirmar assistència | adi@adifad.org. Plaçes limitades

 

Organitza:                                 Amb la col·laboració de: